ARTYKUŁ ARCHIWALNY
Wersja nr: 1 z 1
Artykuł w wersji sprzed modyfikacji wykonanej dnia: 28 września 2020 r. - godz. 13:32
Link do ostatniej wersji artykułu: Deklaracja Dostępności
Deklaracja dostępności strony bip.dlugosiodlo.pl
Urząd Gminy Długosiodło zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej bip.dlugosiodlo.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2010-02-22
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2018-08-27
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-21. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Radosław Michalak, adres poczty elektronicznej admin@dlugosiodlo.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 29 6423666. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Urząd Gminy Długosiodło, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło.
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Tadeusza Kościuszki. Do obu wejść prowadzą schody. Dla interesantów przeznaczone jest wejście z prawej strony budynku. Urząd zlokalizowany jest na pierwszym piętrze. W budynku nie ma windy.
Sekretariat znajduje się w centralnej częsci poziomu pierwszego piętra (opuszczając klatkę schodową kierujemy się korytarzem w lewo).
Dla osób na wózkach przed schodami zewnętrznymi oraz przed schodami wewnętrznymi znajduje się telefon z którego bezpośrednio można połączyć się z sekretariatem. Urząd umożliwia dostęp do budynku osobom niepełnosprawnym ruchowo za pomocą właściwych urządzeń.
Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W sekretariacie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu.