i
INFORMACJA
Oświadczenia majątkowe zgodnie z Art. 24h Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. (Dz.U.2017.1875) są składane co roku, najpóźniej do 30 kwietnia według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego. Ponadto, członkowie rady gminy i wójt składają oświadczenie majątkowe w terminie 30 dni od dnia złożenia ślubowania, oraz na 2 miesiące przed upływem kadencji. Zastępca wójta, skarbnik gminy, kierownicy jednostek organizacyjnych oraz pracownicy wydający decyzje administracyjne w imieniu wójta, składają pierwsze oświadczenie majątkowe w terminie 30 dni od dnia powołania na stanowisko lub od dnia zatrudnienia, oraz w dniu odwołania ze stanowiska lub rozwiązania umowy o pracę.
i
INSTRUKCJA
Aby wyszukać dane oświadczenia majątkowe należy skorzystać z opcji nr 1 lub 2.
Dla opcji nr 1 w liście rozwijanej dostępne są lata na które osoba składająca oświadczenie zadeklarowała swój stan majątku. Wybranie danego roku spowoduje wyświetlenie wszystkich zapisanych w bazie oświadczeń majątkowych składanych wg stanu majątku na wybrany rok (kolejność alfabetyczna wg nazwiska). Opcja nr 2 służy do wyszukania danych oświadczeń wg słowa kluczowego (imię, nazwisko, stanowisko).
1. Oświadczenia majątkowe według stanu majątku na rok:
Oświadczenia majątkowe według stanu majątku na rok 2023
Rada Gminy
Władze Gminy i Pracownicy Urzędu
Michalak Elżbieta Danuta - Specjalista pracy socjalnej
- Nazwa załącznika (link do pobrania)
- Pobrano
- Zaimportował
- Data i czas
- Oświadczenie majątkowe złożone w związku z rozwiązaniem stosunku pracy
Rozmiar: 1.91 MB
- 138
- Radosław Michalak
- 2023-03-15 10:50:00