Adres strony: http://bip.dlugosiodlo.pl/ogloszenia.php?id=179
Data i godzina wydruku: | 2024-05-06 | 11:33:51 |
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU GMINY DŁUGOSIODŁO
Dodano: 09 stycznia 2019 r. - godz. 16:07
OGŁOSZENIE
o możliwości zgłaszania uwag na realizację zadania publicznego
przez organizację pozarządową z pominięciem otwartego konkursu ofert,
w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
Wójt Gminy Długosiodło informuje, że w dniu 04 stycznia 2019 roku do Urzędu Gminy w Długosiodle wpłynęła oferta złożona przez Stowarzyszenie „GRĄDY SZLACHECKIE – MOJA WIEŚ”, na realizację zadania publicznego pn.: ”Wspólna nauka buduje poczucie przynależności do grupy”.
Uznając celowość realizacji zadania publicznego przez ww. podmiot, ofertę zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicach informacyjnych Urzędu Gminy Długosiodło oraz na stronie internetowej www.dlugosiodlo.pl.
Wobec powyższego, informuję, że zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018 r., poz. 450 z późn. zm.) można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Długosiodle w pokoju nr 1 (sekretariat), drogą elektroniczną na adres e-mailowy i.bulatowicz@dlugosiodlo.pl oraz listownie na adres – Urząd Gminy Długosiodło, ul. T. Kościuszki 2, 07 -210 Długosiodło do dnia 17 stycznia 2019 roku (decyduje data wpływu do Urzędu).
Po upływie wyżej określonego terminu oraz rozpatrzeniu zgłoszonych uwag, Wójt Gminy Długosiodło zawrze umowę o wsparcie realizacji zadania publicznego ze Stowarzyszeniem „GRĄDY SZLACHECKIE – MOJA WIEŚ”
LISTA ZAŁĄCZNIKÓW DO POBRANIA (LICZBA PLIKÓW: 2)
Rozmiar: 4.95 MB
Rozmiar: 308.83 KB