Adres strony: http://bip.dlugosiodlo.pl/infopage.php?id=31

Data i godzina wydruku: | 2025-06-21 | 06:56:38 |

Herb Gminy DługosiodłoBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU GMINY DŁUGOSIODŁO

Zmiana zasad zamieszczania informacji o zamówieniach publicznych

Informacja o zmianie zasad zamieszczania informacji o zamówieniach publicznych od 2021 roku

Postępowania powyżej 130 tys. zł

Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 130 tys. zł prowadzone są za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl

Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do SWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.

Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności „Przystąp do postępowania”. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.

Założenie konta do korzystania z Platformy jest bezpłatne.

UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.

Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00

  • tel.: 22 257-22-23
  • e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl

Postępowania poniżej 130 tys. zł

Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 tys. zł mogą być prowadzone są za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl

Wykonawcy mogą nadal składać oferty w formie papierowej. Dopuszcza się składanie ofert poprzez wskazany w postępowaniu adres mailowy zamawiającego lub poprzez adres ePUAP zamawiającego.

Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.

Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą Platformy zakupowej. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.

Założenie konta do korzystania z Platformy jest bezpłatne.

UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.

Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00

  • tel.: 22 257-22-23
  • e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl
METRYKA DOKUMENTU
Tytuł:
Zmiana zasad zamieszczania informacji o zamówieniach...
NR ID:
31
Licznik odwiedzin:
670
Wprowadził:
Radosław Michalak
Data i czas wytworzenia:
2021-02-08 09:00:55
Ostatnio zmodyfikował:
Radosław Michalak
Data i czas ostatniej modyfikacji:
2021-02-08 09:45:57
Liczba modyfikacji:
2